mitt sportlov ;P

heej, nu e ja hemma från fjällen där ja vart sen i lördas. vi var i Lövåsen, 30 min från Idre. ja har åkt slalom och vart tvungen att åka längd, inte precis min favorit! i fjällen köpta ja två nya solbrillor (kmr bild) och ett par örhängen - fina! igår kom ja hem vid 9 - 10 tiden (kväll) innan de hade vi åkt slalom i idre till klockan 15.30 typ ?! så bilresan tog hem 5 - 6 timmar. låg å lyssna på musik o lyssna lite på melodifestevalen på radio ;P när vi kom hem var ja för trött för att packa upp elr datan så satt på teven :D  men de va rolit i fjällen och nästan säker på att ja åker dit nästa år som ja typ gjort de i 12 år, ja förutom förra året när ja var i varma florida - USA, och satsade på att bli lite brun. ja kom hem igår och packade upp ida. sen va min syrra ute me vår hund - Bosson, o han hamna i bråk me en annan hund, så nu går han runt o haltar  :(  
KLICKA PÅ BILDEN :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0